Post Reply 
 
Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Soul Calibur 5
Author Message
Cpatko Offline
mid-high tier
*****

Posts: 1,594
Joined: Jun 2009
Post: #171
RE: Soul Calibur 5
Še posnetek, da se bo vedelo o čem je govora.




http://www.youtube.com/watch?v=bn_i9jpLUMo

No skill, no flow.
---Kilav Grunt
01-06-2014 12:34 PM
Visit this user's website Find all posts by this user Quote this message in a reply
Cpatko Offline
mid-high tier
*****

Posts: 1,594
Joined: Jun 2009
Post: #172
RE: Soul Calibur 5
Nekaj nove robe iz naših offline seans;

Apat vs Gregx



http://www.youtube.com/watch?v=LkUGH3Ba5J8

Cpatk vs Gregx



http://www.youtube.com/watch?v=QuLak-yeLF4


Igrano na katodnik, snemano na kompozitne kable, yolo.

No skill, no flow.
---Kilav Grunt
01-13-2014 01:39 PM
Visit this user's website Find all posts by this user Quote this message in a reply
Kekken Offline
broken
********

Posts: 7,066
Joined: Dec 2003
Post: #173
Re: Soul Calibur 5
Saj se cisto ok vidi.
Brez letterboxa in v pravilnem razmerju. Dosti vec s kompozitnim signalom itak ni mozno narediti. icon_thumbup

Vidim, da si pocasi zacel ponotranjati A,A, oz punish odprtega, kot nujen del igre. Zdaj poskusi kaznovati se drug stuff, ala WR B, ki ga Greg tudi nonstop dela. Lepi (stalni) JG-ji na uni multistab muv (mislim, da crouch A+B,B). Keep it up.

V fajtu Greg vs Apat pa se prav vidi, kako je nujno igrati po frejmih vsaj v osnovi in kaj dogaja, ko se tega ne drzimo. 3B z ene strani, nasprotnik bloka in poskusi svojega, ta je blokan in temu sledi nov 3B. Dosti bolece za gledati.

(01-13-2014 05:32 PM)Kekken Wrote:  [Image: scdonewrong.gif]
This scene... is giving me cancer. icon_help

Saj ni panike. Smo vsi bili tam. Pretepacine so kul, ker omogocajo veliko fristajlanja v veliko tockah, ampak vbiti si v glavo, da se vse muve v igri ocenjuje prvotno skozi to, ali se jih da kaznovati on block in s cim, je nujen korak k napredku. Brez tega boste ostali, kjer ste.

Garantiran udarec >>>>>>>> mixup ze samo zato, ker garantiran muv tipicno pusti plus in glih tako omogoci se en nov napad in torej obliko mixupa s tem, da postavi nasprotnika na clock in poslje jasno sporocilo, da ce se 3x/5×/n-krat poskusi to stvar in mu jo blokamo, bomo zmagali brez, da sploh kdaj zadanemo kak guess.

Ne moremo pustiti nasprotniku, da vedno dela katerikoli muv hoce in on block, ko imamo kaj garantiranega, le guessat svoj way do zmage. Igre in moveliste so ustvarjene okoli risk/rewarda in ce mi ne jemljemo, kar nam pripada in se konstantno ne sprasujemo, ali uspemo jemati kar nam pripada in ali nam v dolocenih situacijah sploh kaj pripada, potem na dolgi rok nimamo sans. Zdaj ste z osnovnim znanjem tam in cas je, da zacnete malo migati v to smer.

http://8wayrun.com/wiki/index/

Friends don't let friends play online.
(This post was last modified: 01-13-2014 06:00 PM by Kekken.)
01-13-2014 03:04 PM
Visit this user's website Find all posts by this user Quote this message in a reply
Kekken Offline
broken
********

Posts: 7,066
Joined: Dec 2003
Post: #174
Re: Soul Calibur 5
Tipicne stvari, ki so misljene za biti kaznovane:

2K (univerzalna nizka) - kaznovati se tipicno da le z najhitrejsim muvom, ki ga imamo

3B (tipicen launcher) - pogosto le z najhitrejsimi muvi

Vertikalni mid stabi, ki imajo kaksno obliko vgrajenega croucha (grski 236B-ji, astarothov 6K) - hiter muv

Nizki muvi, ki dajo advantage/knockdown (pogosto 1A) - vsaj navaden 2A, pogosto kaj vec. Nekatere celo tipicen WR B launcher. Tu je treba nujno opomniti, da ceprav nam sistem ne omogoca izvesti standing muvov iz croucha (prisla bo WR razlicica muva), SE DA VEDNO NAREDITI napade, ki zacno s 4 ali 6, 7, 8, 9 ali pa 44 ali 66. Tudi vecina special stepov, tipicno 236 se da vnesti s croucha brez izgube casa. Ravno prav hitri punisherji se pogosto skrivajo v muvih 4+gumb, recimo.

Daljnosezen, krozen mid muv (pogosto 3A ali 33A) - zelo pogosto punishable. S cim, varira. Pogosto zaradi oddaljenosti rabimi kaj z vec dosega.

Nazajcek (tipicno 44B) - newsflash: ti muvi so pogosto odprti on block. Ker se zalepijo v nas, oddaljenost navadno ni tak problem.


----


Ko to osvojimo, gremo na prekinitve followupov iz muva, ki nasprotnika pusti v stanceu. Vodilo je, da ce nas je muv, ki preide v stance, zadel, je boje blokati, ker bo vec napadov prekinilo nase. Ce pa smo prehod v stance branili, potem je zelo verjetno nastavljeno tako, da imamo mi statisticno prednost. Vodilo, ni pa pravilo.

Na primer, ker ga TC vetikale tako razsraufajo, so Rafkovi prehodi v stance pogosto prenevarni za uporabljati celo on hit, prav tako Nighty pogosto nima nobene opcije, ki bi sploh premagala fiksne odgovore on block in podobno, medtem ko na drugi strani v dolocenih primerih blokati prehod Natsu v stance pelje v situacijo, kjer je bolj varno blokati se enkrat.

Dober 2A (niso vsi enaki) ali nas ekvivalent bullrusha sta tipicno top izbiri, pogosto pa dela cuda kaksen muv mid muv/launcher z vgrajenim crouchen, ki ga nsredimi s sidestepa. Vecina prehodov v stance za ohranitev prednosti namrec uporablja mix neprekinljivo hitrega vertikalnega mid muva, ki pa je steppable, ali pa horizontalnega high muva, pod katerega se pa da skloniti. Najti nekaj, kar premaga oba je zlata jama. In mnogi to imajo. Ko zo znamo redno delati, morajo stance liki potem po prehidu iti na kaksen tretji bullshit, ki pa, da bi premagal to, izgubi od cesarkoli drugega in je dosti ranljiv in tvegan.

Friends don't let friends play online.
(This post was last modified: 01-13-2014 05:59 PM by Kekken.)
01-13-2014 03:30 PM
Visit this user's website Find all posts by this user Quote this message in a reply
Kekken Offline
broken
********

Posts: 7,066
Joined: Dec 2003
Post: #175
RE: Soul Calibur 5
[Image: scdonewrong.gif]

Friends don't let friends play online.
01-13-2014 05:32 PM
Visit this user's website Find all posts by this user Quote this message in a reply
Cpatko Offline
mid-high tier
*****

Posts: 1,594
Joined: Jun 2009
Post: #176
RE: Soul Calibur 5
o damn, ker epic gif icon_lol icon_lol and yet...so instructive.
naredi se kaksnega

Tudi jaz to pocnem, to je prov ena odvisnost od dolocenih muvov, ki veš da vodijo v fine stvari...in potem kr stisneš, "mogoče bo pa on neki derp in bo counter"...namesto da bi šel na garantiran damage.

No skill, no flow.
---Kilav Grunt
01-13-2014 09:27 PM
Visit this user's website Find all posts by this user Quote this message in a reply
Kekken Offline
broken
********

Posts: 7,066
Joined: Dec 2003
Post: #177
RE: Soul Calibur 5
[Image: SSS-SC5_edition22.jpg]

Spet fora kot takrat za BB. Lahko bi se klicalo drugače, ampak ker je nedelja, why not.

To nedeljo (torej 20.4.2014)

KIŠD Izola
Cankarjev Drevored 50, Izola, 6310

Odprtje prostora ob 13:30.


Dobi se nas večina slovenskih aktivnih igralcev SC5-ja in še kak pasiven.

Ne obljubljam nič, ampak naj bi laufal vsaj osnoven stream in igralo se bo, če se bo le dalo:

- Single turnir (double elimination)
- Morda ekipni turnir
- Posamezne "first to X" predstave
- Kakšen kul ekipni dvoboj, če se uspe dva smiselna teama izbrati
- Štartnini za turnirje (singli in dvojice) simbolični: 2€ po osebi na tekmovanje

Začnemo se nabirati ob cca 13:30, tekmovanja pa se pač začnejo, ko bo dovolj ljudi - okvirno okoli 15:00.

Stream na http://twitch.tv/pretep ali na glavni strani http://pretep.si. No ja, raje obiščite kar prvi, twitch nativni naslov, ker je tam tudi chat. Tokrat ga boste potrebovali, ker novi stream layout na polno vzpodbuja divje spammanje.

Pridite v Izolo! Če ne pa vsaj na stream.

SOULS:

Kekken (Z.W.E.I., Raphael)
1muvwndr (Pyrrha Omega, Tira, Natsu... pitaj boga)
Mr.X (Siegfried)
MTGman (Viola)
4Bman (Mitsu)
YOLOman (Ezio)
TilenFree (Xiba, Mitsu)
Junior (Pyrrha)

Happy Fisherman (Astaroth, Natsu)
Cpat (Patroklos)
Apat (Voldo)

?? FLOSKELIC (Aeon)

EKIPE:

1. Kekken & Mr.X
2. Apat & Cpat
3. YOLOman & MTGman
4. 1muvwndr & Happy Fisherman
5.

Skušali bomo imeti tudi vsaj nekaj freeplay postaj. Turnirske postaje imajo po 2 Madcatz TE sticka, ostale kontrolerje pa si tekmovalci prinesejo s seboj.

Friends don't let friends play online.
04-16-2014 08:32 PM
Visit this user's website Find all posts by this user Quote this message in a reply
BadSector Offline
bottom tier
*

Posts: 12
Joined: Jan 2010
Post: #178
RE: Soul Calibur 5
(04-16-2014 08:32 PM)Kekken Wrote:  Tokrat ga boste potrebovali, ker novi stream layout na polno vzpodbuja divje spammanje.

Haha. Upam, da je to posledica mojih strss testov zadnič icon_ninja

A je kakšna varjanta za Mortal Kombat? A kdo to špila?
04-16-2014 09:04 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
TilenFree Offline
mid-low tier
***

Posts: 508
Joined: Sep 2011
Post: #179
RE: Soul Calibur 5
I'm in biatchezz icon_cool

Why so serious?
04-17-2014 12:26 AM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Kekken Offline
broken
********

Posts: 7,066
Joined: Dec 2003
Post: #180
RE: Soul Calibur 5
Lepa, Tilen. icon_thumbup
Upam, da zdrži do nedelje! icon_eye icon_biggrin

Friends don't let friends play online.
04-17-2014 11:11 AM
Visit this user's website Find all posts by this user Quote this message in a reply
Post Reply 


Possibly Related Threads...
Thread: Author Replies: Views: Last Post
  Soul Calibur 5 video thread Kekken 22 11,055 05-20-2012 09:22 PM
Last Post: Kekken
  Soul Calibur 5 - turnirska pravila Kekken 0 1,668 02-15-2012 05:26 PM
Last Post: Kekken

Forum Jump:


User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)

Contact Us | Pretep main | Return to Top | Return to Content | Lite (Archive) Mode | RSS Syndication